Lycka

(Inga solisar funna...ännu.)


I lördags tog Moa sina första "riktiga" steg!
Sedan dess vill hon försöka gå nästan hela tiden. Så nu vankar hon fram och tillbaka mellan leksakerna i vardagsrummet. Stora tjejen nu!

Jag känner mig så lyckligt lottad som har min lilla familj. Så mycket kärlek.
Kärlek är A och O i livet. Underbara känsla!





På tal om något helt annat, något som jag tänker på dagligen. Patetiskt egentligen men jag kan inte få nog!
Sons of Anarchy...jisses vilken serie. Så himla beroendeframkallande att jag varje dag längtar till kvällen så jag kan sätta på något avsnitt.
Vi köpte säsong 1-3 och jag är inne på halva säsong 3, och 4:an har inget datum för release ännu.
Jag känner ett sånt behov av att titta att jag garanterat kommer att börja om på första säsongen när jag kikat klart på tredje.
Så, jag ska nog stänga igen datorn nu och lägga mig och nöta några avsnitt. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0