Vek?

Jag har hoppat av Matten!

Jag va inte alls beredd på att det skulle vara så jädra svårt. Och att dessutom göra't på distans... Nää, jag får se mig besegrad denna gången helt enkelt!

Jag kommer garanterat att ta upp kursen igen, för jag måste ha den, men det får bli i höst i såna fall.

Vekligt av mig tycker jag, men jag fattade verkligen ingenting!
Sen råkade jag hamna efter också...
Men, nu har jag ju boken hemma och jag kan sitta i lugn och ro och ta goooood tid på mig att lära mig knepen. Sen är jag väl förberedd och påläst tills nästa kursstart.

Visst ja, jag höll på att städa... ^^

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag tycker att du är duktig som ens försökte, och kommer att försöka igen.

Jag skulle nog med kanske ta tag i det, men matte var ju inte min starka sida. I Höstas gjorde jag ju högskoleprovet och då var det ju bara matte B, vilket ledde till att jag chansade mej igenom svaren!

Tycker som sagt att du är duktig, du har ju ändå ett barn att ta hand om. Och dessutom så hinner du ju även med att jobba vid sidan om!

Så det det inte som ett nederlag bara!

Kramar Emely

2012-04-02 @ 21:02:41
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0