Dagisdags

Andra inskolningsveckan har nu bara två dagar kvar. Sen börjar Moa "på allvar" på dagis!

De första tre dagarna på första veckan va både jag och Rickard med.
Denna vecka har hon lämnats själv.
Det går som på räls i allafall. Hon gråter när jag lämnar men det går över fort. Jag vet och märker på henne att hon trivs och har jätteroligt! Som idag när jag hämtade henne va hon så ivrig på att visa vad hon lekte med, vad hon hade i handen.
Jag är så nöjd med platsen på dagiset. Jag älskar stället och ledarna är dundermysiga!

Moa är så stolt när hon får bära omkring på sin lilla dagisväska. Även om den är aningen stor på henne.
Ååh, våran älskade Moa, så stor du plötsligt blev!


Kommentarer
Postat av: Molly

Vilken fin bild :) Ha kommer ihåg när hon va liten. Tiden går sjukt snabbt!

2012-08-09 @ 06:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0