Jag sa det

Faktiskt, ärligt talat, så är det mycket "lättare" att jobba en hel dag och sen ta hand om ett barn, än att ta hand om ett barn en hel dag och jobba på kvällen.

Just idag är jag väldigt trött efter att Moa hade någon knasig trots-sväng igår och vaknade på tok för tidigt i morse. Idag har hon dock varit lite lugnare men vill dessvärre inte sova så bra.

Jag ska gå och jobba kl 17, så hinner i stort sett bara säga hej till Rickard när han kommer hem.

Nu när man prövat på denna "jobbmetod" lite så känner man att det är lite jobbigt. Just eftersom man är så trött till kvällen efter en dag med full fart. Man får inte riktigt chansen att ladda batterierna för att gå och jobba.

Tur att det inte är varje dag då. =P
Blir ju också bättre sen när Moa väl börjar på dagis.

Det ska tilläggas att jag verkligen gillaratt gå till jobbet. Jag är så glad som fick chansen att få komma tillbaka och jobba under ny regi!
Det är ändå som en minisemester på några timmar!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0