Här va det livat!

Eller inte. Jag glömmer bort bloggen ja.
Vi har haft att göra förra veckan. Moa fick nämligen ett eget rum!

Det vart så himla bra! Dock blir det bara under en (förhoppningsvis) kort period då vi vill flytta till större.
Men jag är så nöjd och framför allt, Moa sover riktigt bra i sitt nya rum. I natt sov hon från 19:15 till 06:45 utan att vakna en ända gång! Och nu slipper hon ju höra Rickards väckarklocka som börjar ringa 04:30.
Eller aah, hon hör den inte lika bra åtminstonde och vaknade inte utav den. =)

Jag kan visa några bilder sen...när jag tatt dom. Ikväll!

På tal om annat så börjar jag bli sjuk. Bihålorna gör att huvudet känns som en ballong. Då är det på gång. Typiskt!
Det är mammagrupp idag, men jag väljer att inte gå. Vill inte smitta de andra små.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0