Lathet

Jag vet bara inte varför, men när det kommer till gardinbyte så är jag himla lat alltså.

Jag plockade ner julen i början av månaden men fick vänta med julgardinerna till dagen efter då de "vanliga" köksgardinerna var tvättade och torra.
Endast strykningen skulle återstå.
Det vart dock aldrig någon strykning och gardinerna ligger fortfarande ihopvikta, men tvättade, på ena köksstolen.

Idag har jag fixat med en massa bråte och papper som gjorde köksön helt oanvändbar. Nu är den ren och fin, och dessutom har jag tvättat bort nästan hela tvätthögen...
Men varför byter jag bara inte gardinerna?!

Jag är så jädra dålig när det kommer till gardiner!

De har ba hängt kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0