Ljushuvud!

Ja, det va ett tag sen nu.
Jag förstörde mitt hår genom för mycket blekning och sen färgning på det för något år sen.
Det slutade med att jag klippte av mig håret in en lite längre page och avfärgade. Så det slutade i färgen ljusbrun/brons typ.

På senare har jag börjat med blonda folieslingor.
Med en nackdel då..kostar ju för tusan skjortan att gå och få det gjort! Nää, då vill jag hellre lägga de pengarna på annat.

Happ, så stod jag här med en utväxt längre än kinesiska muren, kändes det som. Och inte har jag råd och lust att lägga ut 1500 på några slingor.
Nu blev jag praktisk och sparsam en stund.

Igår hjälpte syrran mig att blondera hela håret. Vi sparade underhåret då frissan gjort det innan.

Jag är ovan må jag säga. Jag tog inte den ljusaste, så ja...lite gul/grå nästan. Men aah, nu slipper jag slänga ut massa pengar...om det är till någon hjälp?! =P

Det ser inte allt för dumt ut, vanesak ba. =)
Back toooooo blonde!

Idag blir en slappdag för oss.
God morgon!



Kommentarer
Postat av: Erica

Nä, har man inget "go" i sig så kanske det är bäst att låta bli tills det kommer :P Iaf för mig, annars gör jag bara det halvdant!



Haha ja ni med. Jewlar vilken kväll, kul var det!! :D



Om du får för dig att träna på friskis något så får du hojta till :D

2012-01-18 @ 11:28:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0