Moset

Knasigt alltså! Igår gillade Moa mitt päronmos. Idag satt hon och gjorde riktiga såna "detta-va-skitäckligt-miner".
Jo jag tackar ja!
Och till råga på't så va vi på Öppna förskolan idag och jag hade så fint berättat hur duktig jag vart och gjort hemmagjort mos...
Nix, där satt Moa och kved för varje liten sked, två skedar.
Haha, vart lite som ett magplask. Jag tyckte den vart himla god i allafall.

Nu ligger lillskruttan och sover så sött.
Senare får vi snabbesök av Vanja. Ska bli skoj, va ett tag sen nu.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Erica

SKÖNT att höra att det finns fler Evelina. Gah! Blir tokig på mig själv. Ja, det är SKITPINSAMT! Nu får jag köra något lame bortförklaring haha! :P SKÄMS!



Du, tack för senast föresten! :D Jewlar vad skoj det va! Du får hälsa syrran din med! Härligt gäng var vi :P

2012-01-17 @ 21:26:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0