Vad hände!?

Ja, det kan man undra.
Igår bestämde jag och syrran att vi skulle ta några dansteg ute på klubben.
Det vart en himla lyckad kväll må jag säga. Träffade ett par sköna människor! Super duper skoj!
Jag dansade så svetten nästan sprutade. Som det ska vara me andra ord.
Menar, det ska ju kännas att man svänger de två lurviga.
När vi sen skulle åka hem så lyckades klantiga jag klämma fingret i bildörren. Satan i gatan så ont det gjorde!
Jag kom in i lägenheten gråtandes och berättar för Rickard som så snällt springer och hämtar en påse Rösti till mig från frysen. Kyla är ju bra, säger dom.
I morse vaknade jag ändå tidigt och mådde faktiskt riktigt bra, förutom fingret då.
Men, MEN, i skrivande stund kommer Rickard hem med Pizza som jag beställt till lunch.
Någonstans här undrar jag va som hände....jag tycker inte om pizza! ^^
Smaklig måltid då. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0