...

Då va helgen över för denna gång.
Det har varit en givande helg på många sätt och vis.
Jag har jobbat både lördag och söndag, men efter stängningen igår kväll åkte jag över till Vanja för att gratta henne till sin förskolelärarexamen. 3,5 års pluggande är nu över, duktiga tjej!!
Det vart ganska sent men det fick det bli. Tiden går ju alltid fort när man har trevligt.

Hos Vanja befanns sig även en Angelica, och det va himla trevlans att träffa henne igen. Och så fick jag veta en sak som kanske skulle kunna göra min dröm....en av mina drömmar...till verklighet!
Mer om det den vackra dagen det blir på riktigt.

Öppnade affären imorse och träffade bara glada och positiva kunder hela dagen. Underbart!

Karln min bjöd på superdupergoda ribs och klyftpotatis till middag och jag tog mig en avkopplande GOD Corona.

Moa fick en sån söt body utav Robert, Nicole och supersöta lilla Neo.
Så Moa är helt klart redo för match imorgon då Sverige kör sin första..för det är väl imorgon?!
I vilket fall, hon är redo.

Nu ska jag bara tat lugnt innan läggsags.
God kväll fina helg!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Drömmar är till för att förverkligas, det är bara att fråga om det är något mer du undrar över, jag är övertygad om att det löser sig. Hihi hemlis hemlis ;) sov gott kram Angelica

2012-06-10 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0