Om endå...

Stackars alla som ställer ut sina motorcyklar idag i parken på Custom Bike Show. Skitväder liksom.

Jag har dock inte varit ner och kollat på utställningen på många år.
Men så igår kom jag på vad som skulle göra så att iallafall jag skulle gå ner, vilket väder det än va...ja, till och med snöstorm!
Grabbarna i Sons of Anarchy!
Tänk om de skulle komma glidandes på gatorna i lilla Norrtälje...stå uppradade på gräsmattorna nere i Socitetsparken.

Haha..om endå!! Jag skulle lätt stå där och hänga som en annan groupie.
Jax och alla de andra, fast bara Jax skulle ju funka bra det med.

I väntan på säsong 4....


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag var ner idag, regnkläder och stövlar. Tyvärr var det jättefå hojjar och folk :( Men det var spänning mellan klubbarna Hells Angels och Bandidos, ojojoj! Och massa massa snutar! Ja, jag säger då det! Kram

2012-06-02 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0