For the very first time

Ikväll jobbade jag ju till kl 22. Jag landade hemma ca 22:15. Då satte jag och Rickard igång med att baka tre tårtor till i morgon.
Vi tänkte när vi började att det inte skulle ta sån lång tid. Max en timme, eftersom tårtbottnarna va färdigköpta och kladdet som ska vara emellan går ju fort att fixa.

Nu först ligger jag i sängen och kommer förmodligen redan somnat innan jag hunnit trycka på publicera...

Detta va FÖRSTA och absolut SISTA gången jag bakar tårtor mitt i natten!

Jag har så svårt att förstå att det redan gått ett år sen jag låg och hade värkar hela natten. Fy sjutton vad tiden går fort! Läskigt fort!

Snark snark hörrni! Himlans trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0