Första på länge!

Wiiihoo, va skönt det känns att skriva på ett ordentligt tangentbord. Gash!
Detta är det första inlägget skrivet från datorn på mycket mycket länge. Älskar att den är i funkis igen.

Dessvärre så blir det ingen bild denna gång. Finns inga som helst bilder på datorn och jag har inte tatt några nya.
Men nästa gång då, då kan jag la lova en bild. =)

Kan ju meddela att detta med matematiken gick åt skogen, so far. Så in i nordens jäkla svårt. Tror bestämt att jag tog mig lite för mycket vatten över huvudet. Jag sitter och kikar på youtube-klipp och läser en massa om lösningar på nätet och försöker förstå hur man räknar ut vissa saker. När jag tror mig veta hur jag ska gå till väga så sätter jag mig med boken eller helst med diagnosen för veckan. Men då får jag likt förbannat inte till det!

Plus att Moa har varit sjuk hela veckan med feber och en massa snor och hostningar. Hon har inte funnit speciellt mycket ro att sova eftersom hon inte alls kan andas genom näsan.
Då har det inte funnits mycket tid...
Kvällarna, jag vet, men som sagt, när jag sätter mig i ett par timmar så får jag inte ut ett dugg av'et.

HJÄÄÄLP!!
Någon som är en klippa på Matematik B, säg gärna till asså. För jag, jag verkar vara urkass!

Nu ska jag återgå till att underhålla mitt lilla troll. Lunch it is!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0