Go go go goooo

Moas kalas blev så lyckat!
Tackar alla underbara människor dom kom och firade med oss och gjorde Moas första födelsedag till den bästa!

Happihapp, i morgon smäller det! Jag börjar plugga. Jag startar upp med Matematik B och tyvärr verkar jag ha varit en aning kaxig mot mig själv.
Idag fick jag hem matteboken och har nu bläddrat igenom det första som ska göras. Diagnosen fört ska in, som jag fattar det, redan denna vecka.

Lite hur det känns just nu: VAD FASIKEN HAR JAG GETT MIG IN I? Vad är det jag tittar på? x och y... Hur funkar detta?

Klarar jag detta är jag så jädra duktig alltså!
Nu jädrar ska här pluggas!
Jag är så taggad, och jag hoppas att jag kommer förstå hur man ska räkna och lösa dessa x-och y-problem.
Iiiih! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0