Hoppar över

Ja!
Jag hoppar över denna tisdag faktiskt.
Den va inte särskilt givande...förutom att vårat lilla troll va mycket piggare idag.
Det va inte riktigt min dag humörsmässigt. Man måste väl ha sådana dagar också antar jag.

Men ändå, borde inte tisdagarna tas bort?!
De gör då aldrig någon nytta.
Måndag: veckan måste ju ändå börja någonstans.
Tisdag: ----
Onsdag: mitt i veckan och lillördag för de som orkar.
Torsdag: dagen före fredag...en dag med längtan.
Fredag: ÄNTLIGEN.
Lördag: är ju lördag som sagt.
Söndag: veckans slappdag, ett måste liksom.

Aah, jag tycker helt klart minst om tisdagar! Kan inte komma på någe bra med just den dagen. Den är som mitt i meningen..

Jaja, denna är slut nu i allafall och i morgon är det jobbdags igen. =)

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Molly

Jag håller med dig! Nedrans tisdagar:-) trött och slut varje tisdag!

2012-03-07 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0