Late

Igår vart vi bjudna på en sån härlig middag alltså!
Grillad kycklingfile med potatisgratäng och tzatziki. Efterrätten bestod av en utsökt fruktsallad med smultron/jordgubbsglass som dessutom va laktosfri. Dundergodis!
Jag tackar bästa Nicole och Robert för den gourmetmiddagen och förstås det trevliga sällskapet.

På dagen idag va vi över och firade mammas gubbe som fyllde. Det bjöds på tårta och skratt.
På vägen hem trillade jag in på Skokanonen och fyndade nya skor till jobbet. Behövde ett par med mjuk sula, och det fann jag nu.
Så besvärligt det där med sköna skor annars faktiskt.

Så mja, ikväll har jag jobbat. Och roligt nog så va det riktigt bra rush ikväll, tills klockan blev åtta. Haha!
Alla människor var som bortblåsta. Melodifestivalen kunde ju misstänkas ha tagit mycket uppmärksamhet denna kväll.
Inte för att vara den som är den men skönt att den är över.

Nu är klockan på tok för mycket och jag borde ha sovit vid det här laget..

Hoppas att ni haft en fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0