Många bollar i luften

Denna vår kommer att vara en aning krävande, påfrestande och jobbig. Men jag har valt det själv.

Jag tar hand om Moa på dagarna och jobbar på kvällarna. Från och med den 21 mars kommer jag även att plugga på distans.
Jag vet inte riktigt hur jag ska finna tid till det, men det SKA gå!

Jag blickar framåt och vill verkligen jobba med något "större".
Jag har bestämt mig och jag ska klara av'et!
Hur lång tid det tar, det visar sig...men nu känner jag mig redo att börja lite smått. =)


Kommentarer
Postat av: Vanja

Klart du klarar det! :) Vad ska du plugga? :) ¨

Kram!

2012-03-08 @ 13:51:30
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Molly

Du fixar de gumman! I know you do!

Om inte så har du gett de en chans iallafall!

Kramar

2012-03-10 @ 08:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0