På ballen med en kaffe!

Vilken underbar torsdagsmorgon vi har haft. Redan innan klockan slog 9 var golven dammsugna och torkade.
Moa, som legat i feber i två dagar, är feberfri idag. Lite snuvig bara.

Rickard har varit pappaledig i början av veckan och blir det resten också faktiskt.
Natten till igår va så jobbig för oss, allra helst för Moa som va så snorig att hon inte kunde andas och hade hög feber.
Hon vaknade och skrek stup i ett. Och man kände sig så dum som inte i förebyggande köpt hem pipar till nässugen.

Men, nu börjar det bli bättre.

Ikväll ska jag jobba. Men innan så ska vi hinna med en sväng till återvinningsstationen och slänga bråte, tvätta bilen och för mig; plugga.
Första diagnosen ska in denna vecka och jag börjar smått, väldigt smått, förstå mig på de första sidorna.

Nu, lapa sol. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0