Världens bästa grannar!

Är det något, några, jag kommer att sakna med att bo i lägenheten så är det de fantastiska människorna som bodde brevid oss. Ett underbart äldre par med så mycket hjärta och omsorg!

När vi höll på och röjde ur lägenheten i söndags kom mannen över med en flaska vin och ett tjusigt kort med den mysigaste hälsningen på.
"Tack för god grannsämja. Lycka till med Ert nya hus. Vi hoppas att allt går fort och bra, fast vi kommer nog att tacka Er, för man blev alltid glad när vi träffades och Moa är så härlig.
Må gott / B o K"

När Moa föddes va damen över med en fin ros och kläder till lillan.
När Moa hade fyllt ett år fick hon en present av dom.
Spontat plingade damen på dörren en dag och bjöd på nybakade bullar.
När de kom från deras sommarställe fick vi en pytts med dras egna hallon.

De kommer jag sakna. Underbara människor!!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Men åhhhhhh vad gulligt!
Jag kommer ínte sakna mina idioter till grannar, spelar musik hela tiden - och de högt! I´m going crazy!
Kram på er!

2012-10-17 @ 17:42:40
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0