v.39

Så där ja, nu har jag fått min favvobakelse!

Otroligt va sugen jag vart på semla efter maten. Och det ultimata är att faktiskt få en jäkel också. Nöjd! =p


Idag går jag in vecka 39!
Nu är väntan oändlig känns det som. Varje morgon när jag vaknar nu så hoppas jag att det är dagen då våran lilla tös vill komma ut till oss!
Magen är hård som sten emellanåt. Småvärkar i korsryggen dyker upp till och från, men inget stort.
Jag liksom går runt och bara väntar på att den riktiga smärtan ska sätta igång. Man hoppas att man ska börja lida när som helst..Haha! 

Jag har inte tatt några nya bilder på kaggen så  jag får återkomma med det i morgon. Ingen skillnad sedan sist dock.
Men som sagt, nu kan ju verkligen, VERKLIGEN allt hända!!




Kommentarer
Postat av: malin

ÅÅÅh.. jag ser verkligen fram emot att hon ska komma ut;)

puss

2011-03-01 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0